torsdag, september 13, 2007

Flere hytte bilder.





































Her kommer det litt flere hytte bilder, tok jo så mange da jeg var der. Ellers så var jo Tobias hjemme på mandag. Vi hadde jo vondt i halsen for noen uker siden, men han har liksom gått og kremtet etc. siden da og mandlene var hovne så jeg når jeg så han i halsen. Så vi dro til legen og det var streptokokker Så han fikk penicillin som han skulle ta i tre dager. Så han var hjemme på tirsdag og onsdag også. I går tok vi oss en tur i noen butikker. Ellers er jeg og Åsa veldig snørette, men Kjetil var det i helga så. I dag er Tobias i barnhagen. Kjetil dro på kurs i Oslo i går, og det er kurs i dag også, så han har ligget på hotell der i natt. Mamma og pappa var en tur her i går kveld. Nå skal jeg straks brette opp ermene og vaske litt. Mamma elsker troll, noe man ser når man er på hytta. Den gamle dukke vogna, som står på peisen, er etter mamma og jeg har også brukt den litt. Ønsker alle en fin dag. Her skinner sola. Er varmt i sola, men kaldt ellers.

2 kommentarer:

Marie sa...

Koseleg hytte! Håpar at de er friske og raske snart alle saman.
God natt :o)

Anna Lisa sa...

Fin hytte ja:) Takk for kommentar i bloggen min. Det varmer. Ha en gd helg.Klem