søndag, mai 04, 2008

Hatt en deilig dag :-)





































I dag har vi hatt en deilig dag :-) Kost oss masse ute i sola. Har fått ryddet i blomster bed, sådd en del etc.Og solt oss. Kjetil pusser ned og maler ute møblene hvite(og som han sier, han vet hvem som har bestemt det he, he). Ble en tur på gartneriet i dag også etter jord etc. I går var det også sol. Da var vi en tur på marken og messe. Tobias fikk kjørt masse karuseller. Og jeg fikk kjøpt meg noe, blant annet denne fine kronen :-) På ettermiddagen grillet vi. Men vi spiste inne siden ute møblene males. På fredag var vi i Oslo hos broren min, sammen med mamma og pappa. Var og tittet på operaen. Den var fin både ute og inne. De små svarte/brune flisene er fra inne på toalettene he, he. Og det var masse folk der, selv om det små regnet litt. Så gikk vi oppover Grunerløkka og tittet litt før vi spiste middag hos broren min.Var innom et vennepar på Skedsmo på vei hjem. Åsa spiser is på marken og Tobias og Kjetil kjører radio biler. Tror det skal bli fint vær hele uka, så da blir det ute kos på ettermiddagene. Ønsker dere alle en fin uke :-)

8 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Det nye operabygget er kjempefint! Har bare sett det fra utsiden, så vi får nok ta en tur til Oslo snart. Min kjære mann er faktisk veldig glad i opera, så han kjøper nok billetter til oss snart :-)

Pusse hagemøbler er kjedelig, men så blir det fint etterpå, da...
Ønsker deg en fin uke! Tror vi er heldige med været her på østlandet denne uka.
Hilsen Britt :-)

Grip dagen sa...

Er innom for å ønske deg og dine ei fin uke.
Håper dere koser dere med nymalte utemøbler og deilig vær!
Mange hilsner Marit

Skribenten sa...

Så spennende med det nye operabygget. Lillejenta er jo blitt så stor. I helgen var jeg i Fleinvær og dykket. Dere må ha det godt så lenge. Klem fra søskenbarnet ditt.

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så flotte bilder!

Å jag har sån himla lust att åka & fota lite på operabygget ;0)

Ser ut som ni haft en flott helg.

Njut dagen

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Ja jeg hjelper deg gjerne og sender gjerne! Bare send meg mail du!! Ha en fin dag!

Anniche ♥ Annas Rom sa...

Hei :)

Masse koslige bilder :) Så flott flisene på "dossen" på opraen var , hihi!

Ha en god dag du også!!!

Anna Lisa sa...

Ser at du har hatt ein koselig dag ja:) Ønska deg ein fin kveld vidare!! Klem

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tack söta!!
Önskar dig en underbar kväll & morgon dag tillbaka.
Hoppas vädret blir lika underbart i morgon också.