onsdag, mai 21, 2008

Noen ønsker.....
















Hei på dere. I dag er det onsdag og jeg har en kaffe pause på jobb. Ikke så fint vær i dag, litt overskyet. Men i går var det bra. Sist fredag var jeg hjemme med Åsa pga feber. På lørdag 17. mai, så våknet vi til sludd!! Vi gikk i tog med barnehagen, litt lett yr og sludd da, men Tobias frøs mye. Droppet lekene på skolen og drakk heller kaffe inne et sted med de 4 besteforeldrene til barna. Så var det middag hjemme hos mamma og pappa. Så russetoget. Så var det kaffe og kaker hos oss. Og etter russe toget ble det litt sol så vi fikk tatt bilder ute. På søndag så vasket vi hele huset utvendig med kraftvask. Deilig at det er gjort, så er det bare beising igjen he, he.

Ønsker meg denne stolen fra Bohus og denne benken fra Skeidar. Benken skulle jeg hatt ved sandakassa ;-) Og om 4, 5 uke er jeg på det bildet øverst. Da er vi på Kypros :-)
Ønsker dere en fin dag :-)

6 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Kjempe fin benken og stolen. Har lyst på sånne ute jeg også..
Takk for kommentaren!
Ha en fin onsdagskveld:0)

Silkeline sa...

Det er flotte ønsker du har, den benken er sikkert praktisk ved sandkassa når du er sammen med barna:)Kunne tenke meg en sånn i hagen jeg også.
Herlig med ferie på Kypros om en stund tenker jeg! Vi skal på ferie til Italia juli, og jeg gleder meg veldig:)

Ha en fin dag:)

Anna Lisa sa...

Ja det er koselig med hagebenk. Sjølv har eg kosa meg på min hagebenk i dag med nytt interiørblad og nye puter.
Kosestund aleine....
Ha en fin kveld, og god helg som kjem.
Klem

Marie sa...

Eg har nettopp kjøpt meg nesten lik den stolen, synest han er så fin. Skulle gjerne hatt ein sånn benk også...
Ha ei fin veke og god tur til Kypros i ferien :)

Anonym sa...

Så fina inredningsdetaljer du har i ditt hem!

Ann-Cathrin sa...

Hei:) Fin blogg du har! De skoskapene er kjøpt på IKEA:) Får de i forskjellig utførelse. Jeg har byttet knottene på de. De er veldig praktiske og rommer masse:)