mandag, juni 02, 2008

Nå har det blitt juni og sommer :-)







Ja, nå har det blitt juni og sommer og det merkes på varmen he, he. Går helt i svime her på jobb nesten, men det er jo dette vi har ønsket oss i hele vinter da. I går var vi ute og puslet og prøvde å sole meg, klarte litt over en time bare. Det ble for varmt. I tre tiden dro vi til Sverige en tur. Spiste middag på mc donalds og så kjøpte jeg noen fine tallerkener og bolle etc på Rusta. Når vi kom hjem fyllte jeg to baljer med vann som ungene koste seg i. På lørdag hadde vi hjelp av en kompis og broren min til å beise huset. Er så støl bak på lårene gitt etter den beisinga, men bra ble det. Mamma og pappa hadde med ungene til Sverige først, så hjalp pappa også til. På fredag hadde vi besøk av tanten til Kjetil og det var godt å sitte ute og kose seg.

Har blitt utfordret av Anna Lisa og Something blue:

"Reglene kommer i starten av innlegget. Hver spiller svarer på spørsmålene om seg selv. I slutten av innlegget gir du den videre til 6 andre personer og fører opp navnene deres. Så legger du beskjed hos dem om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg vite det når du har lagt inn svar....



1. Hva gjorde du for 10 år siden? Begynte på Høgskolen i Oslo i august 1998 :) 2.Hva er 5 ting på gjøre-lista mi i dag? Hente mannen på jobb, hente ungene i barnehagen, lage middag, sette på noen vaskemaskiner med klær, pakke inn noen pakker. 3. Snacks jeg liker: Sjokolade (helst hvit), yoghurt nøtter, smash og marsipan. 4. Ting jeg gjerne vil gjøre dersom jeg var milliardær: Betalt ned all gjeld, kjøpt en bil til, reist mye, kjøpt hus, gitt bort litt til familie. 5. Steder jeg har bodd: I Trondheim, Oslo, Kongsvinger 6.Disse vil jeg vite mer om: Prinsesse Elin, Flower Power, Hulda, Christinas interiør, Aalerud stall og Sessan och prinsessan.
På torsdag var jeg på Plantasjen og kjøpte litt blomster og pyntet på framsiden på trappa etc. Pyntet også kransen og fant noen steiner og skreiv navnene våres på :-)

Ønsker dere en fortsatt fin dag :-)

10 kommentarer:

Silkeline sa...

Heisan!

Ser ut til at du også koser deg i varmen, er det ikke herlig!? Jeg var på hytta i helga, og været var jo bare helt strålende!!Koste meg masse:))

Takk for hilsen og utfordring. Jeg skal svare på utfordringen så fort jeg kan vettu:))...vi tittes:)

Jorunn sa...

For en søt ide å skrive navnet til beboerne på små stener ved inngangstrappen!

Prinsesse Elin sa...

TAKK, Lynet. Jeg tar den en dag jeg ikke har så mye og vise. Har fått den av flere så den dagen må jo komme snart. he he. Nydelig bilder fra inngangen. Klem:O)

Anna Lisa sa...

Håpar du kosa deg i sol og sommar nå.
Her er det varmt og nydelig dagen lang.
Kosa meg og venter...

Kjekt å lese svara dine :)
Ha en god dag!!
Klem

Anna Lisa sa...

Ønska deg også en fin helg!!
Kos deg!!
Klem

Guro's lille hjørne sa...

Bare innom for å si hei :o)
Koselig å lese svara dine, og sja kva som har skjedd sidan sist eg var innom.
Har hatt ei real bloggtørke sidan januar, men håper å være i gang igjen no.. *ler*
Ønsker deg en fin dag :o)

Grip dagen sa...

TAKK FOR GAVEN!!!

Nå har jeg noen søte engler stående på bordet mitt hjemme.
Serviettene tok jeg med da jeg skulle ha sommerforening på hytta igår. Det var prikken over i'en!
Sommerlige og søte.

Så nok en gang, tusen takk for gaven!
Hilsen ei kjempefornøyd Marit...

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Nå er vi ferdige med konfirmasjonen, så nå har jeg tid til å blogge litt igjen... Klart jeg tar utfordringen, det blir gøy! Kjempesøte stener med navn på, den ideèn fikk jeg lyst til å adoptere :-)

Ønsker deg en riktig fin tirsdagskveld!
Klem fra Britt :-)

Anna Lisa sa...

God helg!!
Du kosa deg vel i varmen får eg håpe:)
Klem

krinkelkroken sa...

Så herlig med de stenene med navn på;)

deilig med varmen, håper vi har mye fint vær i vente også;)