mandag, juni 16, 2008

Snart sommerferie!!














































Hei, hei, ja, nå er det snart sommerferie!! På fredag drar vi til Kypros og skal være i 2 uker. 5 voksne og 5 barn. Gleder oss. Har ikke blitt tid til blogging i det siste. Jeg og Åsa har ikke vært helt i form. Åsa hadde bronkitt sist uke, og fikk penicillin. I helga var vi på grillfest og ungene sov hos mamma og pappa. På tirsdags kvelden spilte Kjetil fotballkamp og kom hinkendes hjem og hadde tråkket over. På onsdag morgenen så klarte han ikke å gå. Var hos legen og så i røntgen. Vi hadde heldigvis krykker hjemme. Men det var heldigvis ikke brukket. Men han ble sykemeldt ut uka. Men han er litt bedre nå. Sist søndag og torsdag før der var vi på badestranda. Det var deilig. På sist lørdag var vi i 70 årslag. Det var koselig. Sist tirsdag (før Kjetil spilte fotball) var vi på sommeravslutning til barnehagen i lavoen. Temaet var troll og de hadde laget troll drakter til ungene i barnehagen. Tobias hadde laget sin delvis selv. I dag har det regnet, haglet og tordnet, skikkelig vær he, he. Men jeg bryr meg ikke så mye om det siden vi reiser til varmere strøk på fredag he, he. Ellers går det mye i fotball her da, til og med jeg ser litt he, he. Ønsker dere en fin uke.

1 kommentar:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Nå har jeg svart på utfordringen!
Ønsker dere riktig god tur på fredag! Vi reiser til Italia på mandag og gleder oss kjempemye!

Klem fra Britt :-)