torsdag, oktober 02, 2008

Høst konkurranse!






















Hei, ja, nå er det skikkelig høst her,så jeg kjører en høst konkurranse :-) Jeg trekker ut en av dere som gjetter hvilken ovn jeg ønsker meg. Dere kan gjette til og med tirsdag klokka 20.00. I dag har jeg vært på jobb. Ellers måtte jeg dra hjem fra jobben på mandag og var hjemme tirsdag og onsdag pga mage vondt. Bruker ikke å være SÅ vondt, så skjønner ingenting. I morgen etter jobb, så blir ungene med mamma og pappa på hytta. Kjetil skal ut med jobben i morgen, så vi drar etter på lørdag og blir til tirsdag. Det er høstferie til uka. Det skal bli godt! Selv om det er spådd snø til søndag! Så jeg skal handle, bake, pakke og kose meg i morgen kveld :-) Ha en fin fredag og helg alle sammen :-)

19 kommentarer:

Kristins rede sa...

Heisann!

Reiser til Vang mandag og på hytta tirsdag. Kanskje vi rekker og møtes?

Kristins rede sa...

Tror du ønsker deg ovn nr 2.

Ha en fin høst!

Rådyrveien sa...

Hmmm... Vanskelig å gjette når jeg ikke kjenner deg, men jeg vil tippe at det er nr. 3 fra toppen - rundbrenneren. Tror den ville passe godt i stuen din. :))
Uansett, GOD KVELD!

Anonym sa...

hmm.. den første 3, eller 4 :) VANSKELIG Å SI :)

Christinas låvebutikk sa...

Jeg tror du ønsker deg kakkelovn! Det hadde iallefall jeg gjort!
Kan også være nr 3 men nei!! NR1 er mitt svar!!!
Ha en fin høst!

prinsesselinn sa...

hei på deg ...
tipper nr 3 jeg, flere fine der, men den var ekstra fin.

Anonym sa...

Hei på deg,tipper at du ønsker deg ovn nr.tre fra toppen.
Koselig her inne,mitt første besøk.
Velkommen inn til meg :0)
Kjerstiklem
(muskattogkardemomme.blogg.no)

Lykkehuset sa...

Tipper nr. 2:)

Torilpia sa...

Spennende blogg - og spennende med konkurranse .. Hvilken ovn ønsker du deg???
Vanskelig .. ser av bildene du har lagt ut at du har en god del av både lyse farger og helt mørke!

Tror den første ville vært fin sammen med det du viser bilder av - men den er kanskje "litt for mye" og litt vel stor.
Nr 2 passer vel kanskje best i litt hypermoderne hjem - det samme med nr 6.
Nr 3 er ganske så "daillat" som vi sier her i Trøndelagen .. men samtidig passe stor og litt romantisk.
Nr 4 er flott hvis du vil ha en "vegg-peis".
Nr 5 er mer en kjøkkenovn eller hytte kanskje - men nå vet ikke jeg hvor du har tenkt å ha den heller da :o)
Så hvilken tror jeg at du ønsker deg??
Basert på bildene i bloggen din - ville jeg sagt 1 eller 3 - kanskje 4 - for hva du ønsker deg trenger ikke nødvendigvis være det samme som det du praktisk talt kan ha.
Men - ok - jeg velger 4!!

Ha en flott høstferie!!

Klem fra meg!!

Hulda sa...

Tipper nr 1, jeg. :) Den syns jeg var flott! :) Håper magen er bedre.

Synnøve. sa...

Godmorgen.
Skulle gjerne hatt kakelovnen sjöl så eg trur du önsker deg den. Finns ikke noe i verden som varmer så godt som en slik. Er det meldt snö her i trakten til söndagen?
Hope not....
Må sjekke värmeldinga.
Klems og go helg da :D
Synne.

Anonym sa...

Tror nok at både 1 og 3 ville vært flotte i stuen din, men må jeg velge så tror jeg nok nr 3 er den du ønsker deg:) selv har jeg varme peisdrømmer om både 1 og 3 hihi:) ha en flott helg:)

A-H sa...

Da blir det ren gjetting fra min side og jeg trur du ønsker deg nr.3;)

liven sa...

nr 3 ??

ønsker deg en fin helg:o)

Drømmen om en eplehage sa...

Jeg tipper svenskeovnen eller kroneovnen. Jeg skulle gjerne hatt en svenskeovn selv, men det ble en restaurert kroneovn fra 1914. Veeeldig godt fornøyd med den!

Ha ei koselig helg :)

charm design sa...

hei og hå,vi elsker konkuranser.Litt vanskelig siden jeg ikke kjenner deg,men tror jeg holder en knapp på nr 1.Blir spennende å se hvem du velger.....god helg og høst ferie til deg og dine.Vi er akkurat ferdige med høst ferien nå,har vært lange dager med innekos,vandret rundt i pysjen nesten til ettermiddagen..det har nemlig regnet hele uken.Så det har ikke akkurat fristet til natur opplevelser...

Monicas sa...

Hm.....kanskje det er kakkelovnen du ønsker deg? Jeg syns den type ovn er så flott...tidløs liksom..Lykke til.....Hovedsaken er vel at den skal varme deg og dine:)

Inger-Marie sa...

Tror du ønsker deg den første jeg!

Silkeline sa...

Hei, så artig med konkurranse da:)
Jeg tipper at du ønsker deg den vakre ovnen på bilde nr.4 jeg. Den øverste er jo knallfin da, men kanskje litt ruvende i et vanlig hus....den krever liksom litt takhøyde og gipsrosetter og slikt.....det ser i hvertfall jeg for meg *drøm*:)

Ha en fin dag Lynetmor:)))