onsdag, oktober 08, 2008

Og vinneren er.......
















...... Rådyrveien: http://radyrveien.blogspot.com/ Gratulerer :-) Du gjettet at jeg ønsker meg ovn nummer tre, en rundbrenner. Det kommer en gave i posten til deg snart :-) Vi har vært på hytta i helga og kom hjem i går kveld. Det kom masse snø mens vi var der! Så Tobias gikk til og med på ski he, he. Pappa hadde med roser hjemmefra og jeg hadde med erteblomster :-) I dag har vi bært ting fra kjelleren ut på hengeren og vært kastet det. Så har vi kjøpt ved. Og jeg har vært og trent. I morgen skal vi klippe hekken og ordne opp ute. Ønsker dere en fin torsdag i morgen :-)




2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei der.
Synd du ikke ville ha kakelovnen. Den kunde eg tenkt meg,
Så det kom snö når dere var på hytta. Göy for ungane. Håper dere hade piggdekk på bilen.
Flotte bilder var det uansett.
Klems meg.
Synne.

Rådyrveien sa...

Wow! Så heldig jeg var!
Måtte se 2 ganger når jeg var innom bloggen din igår kveld - stod det virkelig Rådyrveien...??
Flotte bilder fra hytteturen, forresten. Gøy med snø for ungene. :))
Ha en SUPER torsdag!!

Hilde

PS.
Du trenger vel kanskje adressen min, da? Finner ikke noe mail til deg på sida di. (Var jeg frekk nå?)