fredag, februar 20, 2009

Fredags kveld :-)





























Ja, nå er det fredags kveld :-) I dag har jeg jobbet fra 1130 til 1800. Nå sitter vi og Tobias og ser på Mesternes mester. Det er favoritt programmet til Tobias for tiden. Viser noen bilder fra hytta sist helg og når vi var på rally på lørdag. Masse snø og fint vær :-) Vi gikk en skitur på søndag. Kjempe fint føre å gå på. På mandags kvelden jobbet jeg. På tirsdag hadde jeg fri, men var på personal møte på jobben fra 1800 til 2030. På onsdag var jeg hjemme med syke barn. Og i går hadde vi besøk av søskenbarnet til Kjetil på 14 år og han fikk middag. I morgen skal jeg jobbe fra 1100 til 1500. Kjetil og ungene skal en tur til Årnes til foreldrene til Kjetil på lunsj. På søndag kommer mamma, pappa og broren min en liten tur siden jeg har bursdag på mandag :-) Og så begynner en nye uke igjen. Ukene går kjempe fort framover synes jeg. Ønsker dere en kjempe fin helg :-)

2 kommentarer:

Frk .Fischer sa...

Så fine vinter bilder..så bar helt nyyydelig ut!!!

takk for burdags hilsen..så du er februar barn du og....sier grattis nå jeg viss det skulle glemmes på mandag og kos deg med jobb og besøk i helgen!!!

Kristins rede sa...

Kos dere i dag og ha en fin dag i morgen!

Fine snøbilder!