mandag, februar 23, 2009

Min dag i dag :-)




Ja, i dag har jeg bursdag :-) Hmmmm, 34 år, huff, begynner å bli litt gammel nå. Kjenner jeg begynner å få litt angst ja he, he. Feiret i går med mamma, pappa og broren min på besøk. Spiste fastelavensboller og sjokolade kake :-) Fikk sånn hvete pute til å varme i microen til å ha på vond nakke etc av ungene! Har ønsket meg det. Får jakke av Kjetil, men den har ikke kommet enda. Vi har kjøpt jakker til hverandre på Stormberg siden han har bursdag til søndagen. Fikk to asjetter, skåler og kaffekopper av mamma og pappa i det serviset jeg sparer på og (ny saks og sy nåler he, he), ulvang sokker og dvd av broren min. På lørdag var et vennepar innom og da fikk vi tre roser :-) Etter at besøket dro i går var vi ute en tur for å få litt luft, lagde snø lykt som lyste så fint i hele går kveld. Jobbet til 1800 i dag. Skal kose meg med Fagervik og litt is etterpå :-)

8 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med dagen :O)

Kristins rede sa...

Så godt ut ja. Gratulerer med dagen!

Rådyrveien sa...

Gratulerer med dagen!
...og gratulerer til Kjetil på søndag!
:D
Bursdagsklemzer

Anonym sa...

Gratulere me dagen :):)

klem!

adales verden sa...

Gratulerer med dagen din,måtte den være kjempefiin!

Bea sa...

Gratulerer med dagen som var:o)



Klem fra BEa

Sessan ☆ Prinsessan sa...

STORT GRATTIS med dagen som var!!!

Hipp hipp hurra hurra hurra hurra ;D

& du är ju bara ung jenta ännu jo!!!

Klem

Prinsesse Elin sa...

GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN. 1 ÅR OG 3 DAGER ELDRE ENN MEG:o)