torsdag, mai 28, 2009

Det blåser gitt......






Her blåser det mye om dagen. I går blåste det nok mer enn i dag. Helt siden jeg har vært liten har mamma sagt at i Pinsen så blåser det. Pinse vinden som hun kaller den. Den hellige ånd blåser over landet he, he. Men ser ut som vi har vinden noen dager før Pinse nå, for det er spådd trope varme til helga! På tirsdag hadde jeg fri, og godt var det. For første kjørte jeg Tobias på førskole og hentet han igjen etter tre timer, og kjørte han i barnehagen. Så var jeg på foreldresamtale for Åsa kl 14 og basar fra 1430 til 18 fordi jeg er med i foreldre rådet, men vi fikk inn mye penger og det er bra :-) I går var Åsa med barnehagen til Klokkertunet, en gård med masse dyr og de hadde kost seg. Tobias og de andre skolestarterne fra hans avdeling gikk fra barnehagen klokka tre og hadde Sjørøvertokt på Bogerfløyta og vi hentet dem i lavoen klokka åtte. Så de hadde hatt en fin tur. Er visst noe hele tiden nå, like før sommerferien. Litt stress for oss voksne, men koselig for barna. I dag jobber jeg til seks. Så dagen i morgen og så er det langhelg :-) Ha en fin torsdag alle sammen ;-)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

er bare innom for å ønske en fin dag :)
Klem

Karna sa...

Håper den hellige ånd tar det litt rolig i pinsen....skal bli godt med en langhelg med masse solskinn...ha en fin helg!

susan`s side sa...

En riktig god helg til deg også