mandag, juni 01, 2009

En deilig langhelg :-)






















Nå har vi hatt en deilig langhelg. Kjempe varmt og sol hele helga. På lørdag var vi ute en tur og kjøpte sandaler til ungene og basseng, så var det hjem og sole oss og bade! Grillet på kvelden og koste oss. I går koste vi også i hagen og ungene badet. På ettermiddagen var vi på grilling hos et vennepar http://familienstormorken.blogspot.com/. Koste oss masse :-) I dag har vi også kost oss hjemme og i sola, men måtte gå inn noen ganger og avkjøle meg for har vært skikkelig varmt! I morgen har jeg også fri :-) Og er meldt fint vær da også. Ønsker dere en fin kort uke :-)

7 kommentarer:

Hulda sa...

Så fint vær dere har hatt! Så deilig ut med et bad i bassenget. :)

Livy sa...

Ja det ahr virkelig vært noen herlige dager nå! Håper det holder seg slik fremover :-)

Ønsker deg en fiiin uke videre!

Klem fra Livy

Kristins rede sa...

Vi har også hatt en kjempefin helg! Kosa oss masse. Var en tur på festningen i går. I dag var det jobb, skole og barnehage igjen. Ha en fin uke!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så skönt och få bada i solvärmt vatten. Många fina bilder har du, vackra blommor. Kul att du är med och tävlar.
Kram till dig
AnnaMaria

Synnøve. sa...

Hei.
Ja vi var heldige med väret i pinsen. Det var ikke den beste flyttehelga sån sett da. Men mandagen var nok den verste dagen. Da satt vi i bil i mangen timer fra Nynäshamn i Sverige og hjem. Da trudde eg vi skulle bli kokt.

Idag er det dokk ikke så varmt. Nå har termometern bikka 9 pluss. Får se om det stiger litt til.
FLotte bilder.
Klems Synne.

Guttemamma sa...

Ja,takk og lov for den helgen for nå er det bare dr...vær...

Anna Lisa sa...

Deilig med sommar :)
I dag fekk eg nydelig pakke i posten. Tusen takk eg likte alt sammen. Du veit tydelig kva eg likar :)
Ha en fin helg
Klem