søndag, juni 07, 2009

Deilig søndag!






















I dag har vi en deilig, men slapp søndag. Sov ganske lenge i dag vi og ungene, tror de syntes det var godt å sove når regnet trommet på taket. Nå er ungene på sirkus med mamma og pappa. Jeg rydder litt, stryker litt, vasker klær etc. Litt sol inni mellom i dag. Viser noen bilder fra kjøkkenhylla og spisestue bordet med blomster jeg kjøpte i går. Har også fått bestilt fly billetter til ferien denne uka. Vi tar fly (denne gangen, har kjørt så mange ganger) til Bodø, så leier vi bil der og kjører til Narvik og utover Lofoten. Tar båt til Bodø igjen. Har halve slekta der. Så noen dager på en øy pappa vokste opp på. Så håper vi får fint vær :-) Vi reiser 9. juli. Gleder oss til det! Ønsker dere en fortsatt fin søndag :-)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Nydelige ting.
Du eg er litt usikker her, men stemmer det ikkje at pakken eg fekk og viste fram på min blogg var fra deg? Det sto nemlig ingenting på den, men eg visste du skulle sende en pakke og tenkte derfor den var fra deg....men så kom eg på at eg skulle få en til pakke fra en annen sånn give forward,... så eg lurte bare på om du kan si om pakken sikkert var fra deg eller ikkje.
Beklager dette rotet men det er litt surr her.
Ha en fin kveld
Klem

Kristins rede sa...

Ønsker dere en fin uke!

hildblond sa...

Gleder meg! Kanskje kommer vi tøffende bortover med skipet...O:)