fredag, oktober 16, 2009

Solgt!


Da er rekkehus leiligheten vår solgt! Den ble solgt på onsdag, og vi må være ute 1.des. Er så glad for at vi har fått solgt nå, så vi kan begynne å se ordentlig på hus. Skal å se på et i dag. Ikke så fint inne, må pusses opp veldig. Men et ok hus utvendig. Ellers om vi ikke finner hus innen 1.des, så skal vi bo litt hos mamma og pappa. Så nå kan vi bare begynne å pakke! I dag plask regner det. I noen dager nå har det vært sol og 6 minus på morgenen. Nesten å foretrekke det fremfor regn og 3 pluss. I går kveld var jeg på første hjelpskurs gjennom jobben. Greit å ha med seg. Tobias og Kjetil var på refleks kveld på skolen, så mamma og pappa passet Åsa. Og nå er det fredag! Bare noen timer til helg :-) Det skal bli godt. Hadde ikke lyst til å stå opp i dag når jeg hørte at det plask regnet ute, og dyna var så god og varm. Hmmm, men, men. Er på jobb nå og skal ta meg litt kaffe. Ha en fin helg alle sammen :-)

3 kommentarer:

Gummimamma sa...

Riktig god helg :)
Og gratulerer så masse med hussalget!!
Klem Gummimamma

AK sa...

Hei!
En riktig god helg til deg også! Beklager sent svar, men bedre sent enn aldri...
Cupcake-bildet kjøpte jeg i en gavebutikk i Gamlebyen i Fredrikstad!

Klem AK;)

torleif ann karin sa...

Hei.
Gratulerer med solgt da! Godt å få det overstått, så kan en liksom komme videre i prosessen. Håper dere finner ett hus dere liker.

Min mann har fløyet i 27 år, så han er trygg og god, men jeg lider av kraftig flyskrekk.

Hadde det før jeg traff han, og det har ikke gått over.
Ønsker dere en riktig trivelig helg.

Klem Ann<3