søndag, oktober 04, 2009

Høstferie!






Nå har vi tatt høstferie alle sammen her i huset og det kjennes godt ut! Ungene har vært hjemme hele uka. Kjetil var hjemme med dem på onsdag, så var de hos mamma og pappa på torsdag og på fredag var jeg hjemme med dem. Men nå er de friske igjen. På fredags kvelden var mamma og jeg og så på Riksteateret med "Et dukkehjem" med Ulrikke Døvigen i hovedrollen. Hun er kjempe flink!I går var vi og mamma og pappa i Oslo hos broren min. Først var vi på Filmens hus og så Knerten utstilling og film museumet. Det var plask regn, så vi gikk ned til Aker Brygge og inn der. Spiste lunsj og tittet litt i butikker. Så spiste vi middag hos broren min etterpå. I dag er det sol. Kjetil driver i garasjen og skifter til vinter dekk. Så skal vi lage fårikål for første gang etterpå. I morgen reiser vi på hytta en tur og blir i noen dager. Tente stearinlys og koste oss med tv i går kveld. Ha en fin søndag :-)

3 kommentarer:

Kristins rede sa...

God tur! Ha en flott hyttetur. Høstferie her 15. og 16. oktober. Kommer til Vang 14.10.

Gummimamma sa...

Det er så koselig med levende lys på kveldene nå :)

Riktig god høstferie, kos dere masse :)

Synnøve. sa...

Det var kjekt at marken var i byen i år. Håper dem fortsetter med det.
Det var godt å slippe å betale inngangspenger.
Håper barnen er bedre nå, det er ikke kjekt å väre syk på höstferien.
Kan tenke meg det blir deiligt på hytta.

Krysser fingrane for at huset blir sålt fort.

Önsker dere en god söndagskveld nå.
Klems Synne.