lørdag, mai 15, 2010

Litt bilder fra helga :-)
















Viser noen bilder fra helga. På torsdag var vi en tur i Sverige. Handlet litt små ting.På kvelden hadde vi besøk av et vennepar. På fredag jobbet jeg, mens Kjetil og ungene hadde fri. Åsa var hos mamma på dagen, mens pappa og Kjetil la parkett i gangen. På ettermiddagen var Åsa i jente bursdag for første gang og hun ville være der alene uten meg :-) Etterpå når jeg hentet henne var vi innom Plantasjen og der prøvde hun en hatt som hørte til et hagesett for barn, og begynte å leke :-) I dag har vi vært på Skedsmokorset hos et vennepar og sett på den 3 uker gamle babyen dems :-) Bilde av Tobias som synes han har fått seg så kul caps og som synes det er kult med kjetting rundt halsen. Foreldrene deler ikke helt den oppfatningen men, men......Viser også bilde av de nye lampene i gangen. I morgen skal vi ordne til 17. mai. Vi skal ha med kake på skolen, og så skal vi ha foreldrene våres og mormoren min på middag her. Så litt å ordne i morgen. Ha en fortsatt fin helg og 17.mai :-)

3 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Ønsker deg også en kjempe fin og koselig 17 mai.
Klem

ELIN sa...

Håper dere får en super 17.mai. Kos dere med venner og familie. Klemmer fra Elin

Synnøve. sa...

Gulvet blev kjempefint. Må väre deiligt å gå på. Uten strömper....

Tobias ser töff ut der han står synst eg. Men skjönner godt mammas og pappas tanker hihi.

Håper nå at vi får bedre vär i morgon en det vi har i dag. Ikke så kjekt å gå i tåg i spöregn og blåst.
Uansett vär så får dere ha ei kjempe dag i morgon.
God 17 mai og gratulerer med dagen sier eg.
Klems fra Digernes.