mandag, juni 14, 2010

Bryllupsmodus :-)











Er litt i bryllupsmodus om dagen. Både på grunn av at vi har 5 års bryllupsdag til fredagen :-) Det kongelige svenske bryllupet til helga og Stordalens bryllup på lørdag. Jeg elsker bryllup :-) Skulle hatt jobb som bryllupspplanlegger he, he. Viser noen bilder av noen fine bryllupskaker. Skulle ønske jeg kunne ha giftet meg på nytt med Kjetil annethvert år he, he. Ellers har helga vært fin. I går hadde vi besøk av svigers og et vennepar og deres tre barn :-) Har kjørt ungene på skole og barnehage og jeg begynner halv tolv i dag. Ønsker dere en fin dag :-)

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Så kjekt med litt kake til kaffen må en si.
Flotte er dem. Lurer på Hvordan dem smaker. Den med blå slöyfe kunde eg tenkt meg å smakt på.

Visst vi ikke ses på bloggen för fredagen så får dere ha en hyggelig feiring på fredagen, eller tar dere feirian i helgen. Grattulerer så mye med 5 år. Neste år i februar feirer vi 15 år.
Tiden går.
Ha det kosligt på jobb idag.
Klems Synnöve.

GroLinda sa...

Å jøje meg for noen flotte kaker!! Min favoritt ble den første, med roser på skrå nedover ;o) Helt helt nydelig ;o) Gratulerer med 5 års bryllupsdag til fredagen! Vi har 4 år den 24 juni. Ha en flott uke og fest med måte på fredagen ;o)
Klem fra Gro :o)

Tessa sa...

Så nydelige bryllupskaker :)
Gratulerer så mye med 5 års bryllupsdagen :) Ha en fin dag. klem

Lykkefryd sa...

Så fantastiske kaker!
Veldig hyggelig at du er med i min give away :)
Ha en fin dag!
Klem