mandag, juni 28, 2010

Noen bilder fra helga :-)































































Viser noen bilder fra helga. På lørdag hadde vi et vennepar og deres to barn på grilling og vi koste oss ute på verandaen hele kvelden. Ungene badet i bassenget og sprutet vann på hverandre :-) På lørdag var vi i Oslo. Først innom broren min. Så på Miniøya i Tøyenparken. Det var kjempe bra! Hørte blant annet på Donkeboys og Blacksheeps. Badet i ute bassengene på Tøyen badet. Tobias fikk tattovering, sånn som ble malt på. Tror han stod tre timer i kø, men han ville det. Åsa fikk ansiktsmaling. Vi så B gjengen, Shrek, de tre røverne og dyr fra kutoppen. Sukkerspinn og is og det var en kjempe fin dag :-) Håper det blir til neste år også. Kan virkelig anbefales. I dag har jeg jobbet fra halv tolv til seks. Åsa har vært i barnehagen og Tobias hos mamma og pappa. I morgen har jeg fri og da tror jeg det blir stranda. Ha en fin kveld :-)











2 kommentarer:

Millas hem sa...

Jättehärligt somriga bilder här!

Kram Camilla

ELIN sa...

Ser dere har hatt en flott sommerhelg. Herlige bilder. Jeg jobber til kl. 21 de dagene jeg begynner kl. 14 i sommer (vanligvis til kl. 22). Så deilig med en dag fri dag. Håper du koser deg masse på stranda, for her er det varmt i dag. Klemmer fra Elin