fredag, august 13, 2010

Ripsgele og nye klær.

k



























































































I går var ungene og jeg på shopping i nesten 4 timer! Var sliten etter det he, he. Tobias er sånn at han ikke skal ha hva som helst, og skal helst se over alle butikkene før han bestemmer seg he, he. Men vi fikk da kjøpt klær, penal, boksbind etc. Ny sekk fikk han for noen uker siden. Ny jakke fra Name it på salg så kostet bare 149! og t shirt på salg til 124. Genser og sokker fra Lindex og bukse fra HM. Bukser til Åsa fra Lindex, strømpebukser fra name it, Kjole, gensere og sokker fra HM.
Kjetil synes rips geleen smaker kjempe godt, så jeg må nok lage mer :-) Bilde av en greengate kopp og servietter som jeg kjøpte i ferien. I dag er vi inne. Det plask regner ute. Jeg vasker og rydder. I morgen skal vi ha grillfest med venner og deres barn her om sola titter fram. Ha en fin dag :-)

2 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Hei, Masse klær du har kjøpt. Men greit med litt nytt til skolestart. Ønska deg en fin søndag
Klem

Anette sa...

Heisann! Du og din flotte blogg har vunnet konkurransen min, og pakke kommer snart i posten :) Supert hvis du kan sende en mail med adressen din til anette74@gmail.com

Klem fra Anette :)