søndag, november 14, 2010

Lenge siden sist, igjen....



Ja, nå er det lenge side sist igjen. Er hos mamma og pappa nå og låner dataen deres. Broren min har sett på pcen vår i dag og tror det er en harddisk feil så vi skal levere den på Elkjøp i morgen. I dag har mamma, ungene og jeg vært på teater og sett på Pulverheksa og julenissen :-) Nå er vi hos mamma og pappa og har akkurat spist middag. Så fikk Kjetil farsdags gave på senga i dag, skjorte, ullsokker og diverse hjemmelagede kort og tegninger :-)Ellers har jeg vært sykemeldt hele uka pga magekatarr. Har hatt vondt i noen uker og gikk til legen og da var det det. Tror det blir en uke til med sykemelding og må begynne å tenke over hva jeg spiser tror jeg. Nå skal vi spise kake og drikke kaffe. Ha en fin kveld :-)

1 kommentar:

Ann-Cathrin sa...

Uff, kjedelig å være syk, god bedring! Høres ut som en koselig dag da:) Ønsker deg en flott dag, tross sykdom!