onsdag, mai 04, 2011

Ny bunad og sko.




































Åsa har fått ny bunad og sko til 17. mai. Kjøpte bunaden på europris, kostet bare 299 med skjorte! Synes den var veldig fin og billig, så da ble det den. Har også kjøpt nye sko til henne. Kjøpte ikke bunad sko for de blir ikke brukt så mye. Så da kjøpte vi nye pensko istedenfor. Nå gjenstår det bare nye klær til Tobias til 17. mai.



I dag har Tobias hatt fotball trening og Åsa og jeg har gjort noen ærender. Ha en fin lille lørdags kveld alle sammen :-)












2 kommentarer:

Johanna sa...

Oh så fint! Jag ska ha folkdräkt till våra barn när vi har några ;-). Norsk folkdräkt är så söta på barn (min sambo är norsk och hans släkts barn har alltid folkdräkt) -adorable!

Livy sa...

Riktig god helg til deg også!
Kjempefin bunad! Mine to største jenter skal også ha bunader i år(de er fra jeg var liten, så det er litt artig synes jeg)

klem fra Livy