søndag, juni 05, 2011

En herlig helg og mye maling.















































































































Vi har hatt en herlig helg selv om Kjetil og jeg stort sett har malt hele tiden. På fredag så hadde jeg og ungene fri. Tobias fikk prøve seg på å klippe plenen for første gang. Kompisen hans har begynt med det, så da ville han også. Så dro vi og kjøpte basseng til ungene. Etter middag begynte Kjetil og jeg på en endevegg og malte den ferdig. På lørdag begynte vi på den andre endeveggen, gjorde den ferdig. Så dro Åsa og jeg og handlet, mens Kjetil begynte på framsiden. Jeg fortsatte å male etter butikk turen. Men mens vi har malt har ungene kost seg med å bade i bassenget og å ha vann krig med vann pistoler :-) Koste oss med taco i går kveld. Slitne i dag og vi sov alle veldig lenge. Slappet av en stund før vi begynte å male litt igjen på framsiden, taket på verandaen etc. Mamma og pappa kom innom og søskenbarnet til Kjetil. I kveld tok Åsa og jeg fotbad og lakkerte neglene og tok på klistremerker :-) Åsa og jeg kjøpte oss også like tresko på Plantasejn her en dag, synes de var så søte. Nå slapper vi av før det er jobb igjen i morgen, håper god været holder seg en stund. Ha en fin start på en ny uke :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

Så flinke der har vært dene varme sommerhelgen. herlige tresko, og søte sommernegler :) Klemmer fra Elin