søndag, august 14, 2011

Dåp i dag.













I dag har vi vært i dåp til Linnea, datteren til et vennepar av oss. Kjetil og jeg var faddere :-) Jeg bærte henne under dåpen og det gikk så fint :-) Etterpå ble selskapet holdt på Klokkertunet, et fint selskapslokale på en gård med masse dyr, det bruker å være åpen gård der. Så ungene har hoppet i høyet og kost seg :-)Jentene lekte også lenge i dukkerstua der. Det var 9 barn til sammen :-) God mat og kaker og hyggelig selskap :-) nå er ungene i seng og mannen har sluknet på sofaen. Han var i utdrikningslag til en han jobber med i går og var hjemme klokka fem i natt! Jeg jobbet i går til tre, så mamma og pappa passet ungene. Så hentet jeg dem, og vi handlet. Så gikk kvelden med til baking av ostekake, dusjing av unger og stryking av klær. Nå skal jeg slappe av litt og kose meg :-) Ha en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Marthe sa...

så fint navn :) (hihi)

ELIN sa...

Så ut som dere hadde en riktig så fin dåpsdag, og så koselig å være faddere. Så ut til at barna koste seg med å hoppe i høyet også hi hi. Ha en fin dag! Klemmer fra Elin