onsdag, august 03, 2011

Ettermiddagstur på stranda :-)





I dag var det så varmt å fint etter jobb, så vi fortet oss hjem og spiste middag og dro på Stranda. Mamma og pappa kom også dit. Vi var der i nesten to timer og badet to ganger! Det var deilig i vannet og vi ble avkjølt etter en varm dag. Når vi kom hjem fikk ungene kveldsmat. Tobias ville ha blåbær med melk og sukker og Åsa bringebær med melk og sukker :-) Så kom en kompis og de fikk leke litt til, og de hadde vannlek med vannpistoler. Nå er begge lagt og sovner nok fort. Tobias går på aktivitetsuke denne uka fra ni til tre. I dag har de hatt besøk av brannvesenet og hatt besøk av Kil turn. I går var de på tur i nærområdet og sparket fotball, volleyball etc. Og på mandag hadde de besøk av en tryllekunstner. I morgen skal de på Finnskogen på fisketur :-) Åsa er i barnehagen igjen unntatt i går for da hadde jeg fri. På mandag var jeg på zumba først så malte jeg rekkverk i noen timer. I går hadde jeg fri, Åsa og jeg skiftet vann i bassenget og ordnet oss til ute, så solte vi oss en halvtime så kom regnet og det regnet resten av dagen. Jeg ordnet inne og Åsa tok en dupp på sofaen :-) I kveld kjenner jeg at det er uvant å stå opp tidlig igjen, så blir nok tidlig kvelden. Ønsker dere en fin sommerkveld :-)

1 kommentar:

Størstepia sa...

Så deilig med en slik strandtur på ettermiddagen! Elsker temperaturen om dagen altså;)
Klem fra størstepia