søndag, november 13, 2011

En fin helg :-)







Vi har hatt en fin helg. I dag har jeg puslet inne, og Åsa og Kjetil gikk en tur. Så dro vi på middag hos mamma og pappa. Fikk ørrett og tilslørte bondepiker til dessert :-) Der gikk vi ned i kjelleren så ungene kunne få prøve jernbanen som onkel lagde når han var liten :-) Det var morro :-) I går var Tobias på teater øving fra klokka tolv til fem. Jeg dro på jente kveld til en venninne klokka seks. Vi var seks jenter som fikk deilig middag og vin etc. Badet i boblebad ute og det var super deilig :-) Vi satt der lenge og koste oss. Torsdag og fredag var jeg hjemme. Tror jeg hadde et snev av influensa. Hadde feber på torsdag og slapp og hodevondt. Men ble bedre på fredags kvelden. Men tok ibux og fikk dratt på skolen til Tobias klokka tre og fikk sett på teater som de hadde og pølse spising :-) I morgen tidlig drar jeg på kurs til Oslo og blir til tirsdag :-) Ha en fin søndags kveld :-)

Ingen kommentarer: