fredag, november 04, 2011

Kunne tenkt meg å vært her i helga:









































































Kunne tent meg å ha vært på Finnskogtoppen helsesenter i helga....Men når jeg ser på kalenderen så ser det ikke ut som om det passer før uti februar. Man kan dra dit og være dagsgjest eller halvdagsgjest også. Kjetil og jeg skal prøve ut dette om ikke før så i februar!


I dag er Kjetil hjemme pga halvt sykemeldt og Åsa er hjemme pga planleggingsdag i barnehagen. Har hørt at de har støvsuget og vasket gulvet og skal på besøk til en venn som jobber med Kjetil som er hjemme med to tvillinger like gamle som Åsa :-) Jeg jobber til seks i dag og Tobias skal visst på discotek i kveld :-)


Ønsker dere en flott helg :-)

1 kommentar:

Størstepia sa...

Det der så jo bare helt fantastisk ut!! Flere som drømmer om slike steder:-)
GOd helg til deg!
Klem fra størstepia