tirsdag, desember 27, 2011

Deilige juledager :-)









Vi har noen deilige juledager nå :-) I dag sov vi lenge. Nå vasker jeg litt gulv innimellom og rydder litt gaver. Klokka fem får vi besøk av foreldrene våre, broren min og to oldemødre til barna. I går slappet vi også bare av. Koste oss hjemme og ungene lekte med lekene sine. På kvelden så vi Smurfe filmen som ungene fikk til Jul. På første dagen så var vi først hos mamma og pappa og hentet julegaver og drakk kaffe, så dro vi til foreldrene til Kjetil på Årnes og fikk iddag der. Var ikke hjemme før halv ti på kvelden. På juleaften var vi i kirken først, noe jeg synes er kjempe koselig. Så var vi hos mamma og pappa på kvelden. Ungene sov der, men Kjetil og jeg tok taxi hjem. Alle fikk kjempe mange fine gaver og Åsa var helt utslitt nå hun la seg kvart over ti he, he. Ellers var vi strømløse litt på kvelden første juledag og litt midt på dagen i går. Men nå tror jeg at det har sluttet å blåse. Ha en fortsatt fin jul :-)

1 kommentar:

Livy sa...

Heisann!
Ser ut som dere har kost dere masse tiltross for uværet!

Ønsker deg fine romjulsdager! Klem fra Livy