mandag, desember 05, 2011

Helg i Karlstad og julegrantenning







Hei, nå er det mandag igjen allerede. På fredag var jeg med jobben til Karlstad. Bussene gikk klokka åtte på fredag morgen. Først var det seminar hele dagen om relasjonsbygging, veldig interessant faktisk. Vi var på Stadshotellet i Karlstad. Veldig fint der. Seminaret holdt på til halv fem, så var det julebord klokka syv. God svensk julebordsmat og liveband og dans på kvelden. Holdt ut til litt over et og da var det godt å komme seg på rommet. Dagen etter gikk det buss hjem tolv og fire, men jeg hadde meldt meg på fire bussen for da kunne jeg shoppe litt. Så da ble det shopping og fika på dagen på lørdag. Var hjemme igjen litt før halv syv, og koste oss hjemme resten av kvelden. I går var det veldig fint vær så vi gikk en times tur. Klokka seks var det julegrantenning på lekeplassen og nissen kom med godisposer til ungene :-) I dag har jeg jobbet fra halv tre til seks. Var hos legen på torsdag og ble halvt sykemeldt pga nakken. I morgen har jeg fri .-) Ønsker dere en flott kveld og her har det kommet litt snø :-)

Ingen kommentarer: