fredag, januar 27, 2012

Helg :-)




Ja, nå er det helg igjen. Jeg skal jobbe i morgen, men bare fra elleve til tre. I går kveld var jeg på zumba igjen. Har ikke vært der siden før jul, så det var gøy å være tilbake igjen. Og på onsdag etter middag var vi alle og gikk på ski i en lysløype her :-) I dag har jeg jobbet fra halv tolv til halv syv. Tobias har vært i bowling bursdag og nå sover han hos en kompis. I morgen skal Kjetil kjøre ungene til Årnes for de skal sove der. Og så skal de med bestemor og bestefar på Knerten teater på søndag. Vi skal ut med et vennepar i morgen. Først spise middag, så på Glåmdalsrevyen og så ta noen øl etter det. Gleder meg :-) Ønsker dere en fin helg :-)

1 kommentar:

Anette sa...

Så fiin den hesten var ♥ Elsker hester jeg da, har mange heste pynte ting :D
Ha en fin kveld,klem.):)