torsdag, januar 19, 2012

Mitt drømmebryllup


























































































































































































Nå har jo jeg giftet meg, men om jeg skulle gjøre det igjen kommer noen ting her som skulle ha vært med. Er med i utfordingen til Fabelaktig http://maiaslilleverden.blogspot.com/2012/01/utfordring-vis-meg-ditt-drmmebryllup.html.


Ha en knall dag med eller uten giftetanker :-)


























































3 kommentarer:

salige lavendel sa...

Jeg er heldigvis lykkelig gift allerede, men det var fine inspirasjonsbilder =)Hadde nok hatt litt andre elementer med i bryllupet mitt om jeg skulle feire det i dag..men MANNEN er den viktigste ingrediensen og han ville jeg valgt om igjen tusen ganger, så da er jeg fornøyd likevel, hihi.

ELIN sa...

Godt gift for snart 10 år siden jeg, og skulle gjerne endret litt på stilen he he. Flotte bilder. Ønsker deg og dine en flott helg! Klemmer fra Elin

Fabelaktig sa...

Nydelig den første kjolen du viser!
Me like!

Husk å følge med senere, slik at du kan se om akkurat ditt bidrag ble premier ;)

klem