mandag, mai 28, 2012

En varm helg :-)







Hei, og god søndagskveld :-) Det har vært en varm helg bortsett fra i dag egentlig. På lørdag så var vi først på Brandvalcup, der Tobias spilte tre kamper. Vi møtte opp litt før elleve og var ferdig fire. Jeg trodde jeg hadde smurt meg overalt, men et par steder jeg hadde glemt som jeg var blitt rød på ja. Mamma og pappa tok med seg ungene på hytta da og vi dro hjem og skiftet etc og møtte opp i 40 årslag klokka seks. Det var i en lavo i en barnehage, men var så vamt og fint så vi satt ute og spiste. Gikk ikke inn i lavoen før rundt klokka tolv. Hadde natursti og siden gitaristen i Plumbo var på festen ble det en del synging også :-) Vi var hjemme klokka to ca på natta, var slitne da etter en hel dag på fotballcup og så i lag. I går våknet vi klokka ti over at det var bastue på soverommet. Jeg stod opp og drakk litt og la meg litt til på sofaen. Så slappet vi av resten av dagen. Solte meg i noen timer og grillet på kvelden. Var veldig varmt i går, så måtte søke inn på soverommet noen ganger der vi har en vifte på kommoden. Men liker heller at det er varmt, eller en mellom ting for i dag har jeg faktisk frysi. Vi har malt strøk nummer to på den ene siden av huset, det var i skyggen og det blåste mye noen ganger. Det kan jo være en mellomting med dette været, men, men. Ungene kom hjem rundt klokka seks og nå er de i seng. På fredagskvelden pyntet jeg i et blomsterbed :-) Ønsker dere en fin dag i morgen. Åsa har fri pga planleggingsdag i barnehagen og jeg har også fri :-)

Ingen kommentarer: