mandag, mai 07, 2012

Vinner og dansehelg :-)

Hei, og god kveld :-) Nå har jeg trukket en heldig vinner. Ba Kjetil si et tall og han sa nummer 3, og da ble det http://livetshage.blogspot.com/. Gratulerer :-)









I går hadde Åsa danseoppvisning med Jump på rådhusteateret. Det var et show klokka tre og et show klokka seks og det var klokka seks  Åsa var med. Hun var kjempe flink, og det var ikke ferdig før ti på ni. Så hun var litt trøtt i dag. Tobias hadde teater øvelse fra tolv til fire i går, så Åsa og jeg var en tur hos mamma og pappa og satt litt i sola. Kjetil har vært i Amsterdam med jobben i helga. På lørdag var Tobias på teaterøvelse fra tolv til fire, og jeg var på fotokurs fra elleve til fem. Åsa var hos mamma og pappa. Fotokurset var kjempe bra og jeg lærte masse! Mye mer morro å ta bilder nå :-) Begge ungene har sovet i senga med meg i helga siden Kjetil var borte og det likte de godt. Vi har kost oss og sett på film :-) Ønsker dere en fin kveld og start på uka :-)

1 kommentar:

Fru Fjeldhammer sa...

God helg til deg og dine!
Klem