søndag, august 12, 2012

Årets første bad og Sverige tur.

Hei, en stund siden jeg har blogget nå. Men vi kom hjem fra en liten Sverige tur på fredags kvelden. Vi dro på mandag. Kjørte helt hjemmefra til Ystad på en dag og var framme klokka ni om kvelden. Ungene var veldig flinke i bilen og Åsa sov en stund også,. Leide hytte i Sjøbo, et kvarter fra Ystad. Dagen etter, på tirsdag regnet det litt når vi våknet og det regnet litt av og til, til i tre tiden. Vi fikk utforsket byen og fant et Wallander museum. Kjørte også et knøttetog rundt i byen. Var også på et par strender for å se:-) Lagde oss middag i hytta den dagen og utpå kvelden spilte vi minigolf med ungene. Før vi gikk inn og spilte spill.  Dagen etter fikk ungene badet i bassenget på campingplassen, mens jeg ryddet ut av hytta og vasket. Det var onsdag. Da kjørte vi til Malmø og gikk litt rundt der og kikket og spiste lunsj der. Så kjørte vi videre oppover. Prøvde å finne ledige hytter i Falkenberg og Varberg, men alt var opptatt. Men vi fant en ledig hytte på en campingplass like utenfor Gøteborg, i Mölndal. Gikk oss en tur på kvelden og koste oss inne med spill. Forteller mer om turen i neste innlegg. I dag har vi vært en tur på stranda og jeg tok årets første bad i Norge :-) Var ganske kaldt egentlig he, he. Så har vi kost oss hjemme og grillet. Så dro guttene på fotball kamp og Åsa gikk til en venninne. I morgen skal jeg på jobb, og Åsa en tur i barnehagen. Men Kjetil og Tobias har fortsatt ferie. Ha en fin kveld :-)