onsdag, september 05, 2012

Kjeks og streptokokker.

Hei, og god kveld. Onsdag allerede, uka går jammen fort. I dag tidlig klagde Tobias igjen over halsen. Han hadde vondt hele sist uke, men jeg tenkte at det ikke var så farlig, han har hatt så ofte vondt i halsen, og når vi kommer til legen er det ingenting. Men i dag var det nesten ikke åpning i halsen. Kjetil ringte legen ti på åtte og det var bare å komme med en gang. De kom hjem halv ni, og det var streptokokker i halsen. Kjetil ble hjemme med han i dag. Etter middag i dag var jeg med Åsa på dansing. Og nå er Kjetil og spiller håndball. I går var det planleggingsdag i barnehagen, og jeg hadde fri. Så da bakte Åsa og jeg kjeks etter denne oppskriften : http://trinesmatblogg.no/2012/04/25/whoopie-pie-med-hvit-sjokoladekrem/. De ble kjempe gode :-) Etter middag syklet vi en tur, mens Tobias spilte fotballkamp. Når dem kom hjem dro jeg og trente styrke. Nå skal jeg snart ta kvelden :-)

Ingen kommentarer: