fredag, mars 18, 2016

Snart påske :-)

Hei, og god fredag. Nå er det snart påske. Kanskje noen av dere tar påskeferie i dag. Jeg skal jobbe i morgen og mandag før jeg tar ferie :-)
Sist helg begynte med at Åsa var i bowlingbursdag til to venninner på fredagskveld. Når jeg hentet fikk hun spille airhockey ;-)


                                                                


På lørdag dro vi til Sverige. Åsa fikk nye joggesko og fotballsko, Kjetil kjøpte seg joggesko og så kjøpte vi masse mat. Og koste oss på kaffe. På kvelden kom en kompis av Tobias på overnatting.







På søndag hadde klassen til åsa skidag ved en skistadion like ved oss. Vi dro dit, og hadde med ski og akebrett. Gikk en runde på ski, kjøpte vaffel, koste oss med kaffe og pratet med andre foreldre mens ungene lekte. Sola var sånn nesten igjennom hele dagen også. Når vi kom hjem renset jeg skiene for klister. Kjetil tok årets første sykkeltur, og jeg gikk til en bakke og kjørte bakkeintervaller.




På mandag jobbet jeg til 1800. Etter at jeg kom hjem og hadde spist, så gikk jeg ned i kjelleren og grunnet den innerset veggen som skal være grå. Kjetil spilte bedrifts bowlingkamp.  Gikk veldig fort å grunne den veggen og grunnet også litt på vinduene.



På tirsdag jobbet jeg først dagen, så hjem og spise middag og så tilbake på jobb og holde lesesirkel. Hentet Åsa hos mamma og pappa etter det, for de hadde vært med henne på skikarusell avslutning,
 der hun fikk drikkeflaskebelte som premie.



På onsdag var jeg på bodywork, og det er lenge siden sist, så jeg er fortsatt støl. Men jeg liker de timene veldig godt. Kjetil dreiv litt i kjelleren, fjernet en ledning og reiv av halve gulvbelegget og satt opp noen lekter.
                                                                              

I går kveld var det foreldremøte for 3.trinn på skolen, og Kjetil var vakt på ishockey kamp. Så det meste skal være gjort før påske virker det som ;-)
I dag tidlig var jeg på påskefrokost for 7. trinn og det var koselig og litt sentimentalt for det var den siste påskefrokosten som vi har hatt i 7 år.

Ønsker dere en fin helg og god ferie til dere som har fått det :-)












1 kommentar:

Unknown sa...

Det er stadig vekk noe som skjer hos deg- koselig det :)

Ønsker deg en God Påske :)

Klemmer fra Monica