mandag, juli 07, 2008

Hjemme etter to uker på Kypros!!

Nå er vi hjemme etter to uker på Kypros. Flyet landet halv fem på lørdags morgen og klokka seks var vi hjemme. Da sov vi noen timer. Så kjørte Kjetil ungene til Årnes og vi kom oss på vorspiel til halv fem. Var på festningskonserten og hørte på Hellbillies og Åge Aleksandersen :-) Fikk middag på Årnes i går når vi hentet ungene. Idag har vi ryddet, vasket klær og handlet. Kjetil har ferie denne uka også og jeg har i mange uker :-) Det har regnet i hele dag, men det er i grunnen greit etter to uker med 34 til 39 grader i skyggen.

Turen var fin, selv med litt sykdom og at Åsa nok synes at det var litt varmt. Vi dro fredag 20. juni. Onsdag kastet Tobias opp og vi trodde han hadde spist noe han ikke tålte.Torsdag fant vi lege og det var pga halsbetennelse han kastet opp, så han fikk penicillin og Åsa også fikk pga hals vondt. Han ble bedre utover dagen, men på kvelden fikk jeg diare og kastet opp og på natta begynte Kjetil. Fikk medisiner av legen dagen etter og på fredag var vi på beina igjen og legen kom og sjekket oss alle igjen :-) Hadde leilighet inklusiv frokost, det var godt. Var på båttur en dag og badet også fra båten. Var også i et akvarium og så blant anet små pingviner. Det var gøy å se på! Var på lys og vann show og var også en kveld i Aya Napa. Har kost oss mest ved bassenget, og litt på stranda. Tobias har lært seg å nesten svømme, men bare under vann he, he. Hopper, stuper og tar salto uti på det dype uten arm ringer og kommer seg inn igjen. Åsa kaster seg også uti, med arm ringer :-) Men; borte bra, men hjemme best he, he :-)

Anna Lisa sa...

Så dumt med så masse sjukdom på turen...håpa dokke har kosa dokke også. Det ser no slik ut på bilda.
Kos deg vidare med ferien du:)
Nyt øyeblikket ;)
Klem

Kristins rede sa...

Heisann!
Høres ut som en bra ferie tross i all sykdommen. Skal jobb tom 20.juli, så er det ferie her også. Morten reiser til Vang lørdag. Skal bli godt med ferie nå.
Kos dere videre i ferien.
Klem Kristin

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Det er toppen med ferie! Fint at dere fikk så god hjelp da dere ble syke :-)

Ja, det er varmt med temperaturer mellom 35 og 40 grader, det hadde vi i Italia også... Men man blir liksom litt vant til det etterhvert, ikke sant?

Ønsker deg en super torsdag!
Klem fra Britt :-)

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Så uheldige ni var med sjukdom i syden, men gott att ni fick kost er lite i allafall.
Ser ut som ni hade topp på bilderna i alla fall ;)

Boxen till tusjene är i fra gode gamla Ikea *ha ha*
Super praktisk, för man kan "möblere om" med de deleveggene sån att man kan bruke den till allt möjligt.

Njut söndagen även om vädret är bläää