søndag, juli 13, 2008

Lengter tilbake til Kypros.














































Ja, ja, så gikk det bare ca. en uke før vi lengter tilbake til Kypros he, he. Hadde vært godt med en dag på solsenga ved siden av bassenget ja. Lengter ekstra siden det bare plask regner her i dag. Blir litt trøtt i sånt vær. Nå har ungene badet lenge i badekaret. Så skal vel Åsa snart sove. I går handlet vi mat og var en tur på Plantasjen. Regnet i går også, men ble opphold på ettermiddagen så jeg fikk planetet noen blomster. Ellers denne uka har vi vært litt på besøk. Og så var vi en tur i Sverige på onsdag. Kjøpte blant annet nytt gulv teppe. Og på fredag jobbet jeg. Her kommer noen flere bilder fra ferien. Noen bilder fra båtturen og en av strendene vi var på også :-) Et par bilder fra hagen og et bilde av det nye teppet. Kjetil skal begynne å jobbe på mandag igjen. Men jeg og ungene har fortsatt ferie. Da skal det ryddes og vaskes etc he, he. Ønsker dere en fin søndag :-)

5 kommentarer:

Aalerud Stall sa...

Hei :-)

Skjønner at du lengter tilbake til Kypros, det ser kjempefint ut der! Vi hadde en flott tur til Italia og jeg har allerede begynt å spare til neste tur...det er et fantastisk land og Roma var helt spesielt :-)

Håper du har en fin sommerkveld her i Norge også! I kveld er det faktisk oppholdsvær, så vi får krysse fingrene for sol i morgen!

Klem fra Britt :-)

Kristins rede sa...

Det var fint vær i Vang lørdag og søndag. Plaskregn, lyn og torden på Brumund søndag i følge min mor. Kjørte tur retur Vang i helga og leverte Morten hos mine foreldre. Ferie fra neste mandag.
Ha en fortsatt fin ferie og det ser ut som at turen ders har vært bra.
Klem Kristin

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Det är inte konstigt med detta väder att du längtar tillbaka.... Usch, vart är sommaren?

Underbara bilder *hjärtan*

Klemmer

Anna Lisa sa...

Fine bilder!!
Forstår godt du lengtar tilbake dit:)
Ha en fin sommar.
Klem

Anonym sa...

Ramlet over dette når jeg søkte på Google etter andre kyprossider.

Hyggelig post!

Ser ut som det var en fin ferie, fra bildene å dømme så var det Fig Tree Bay dere var i?