onsdag, juli 23, 2008

Så kom sommeren :-)







Ja, da har endelig sommeren og varmen kommet :-) I dag ble ungene med mamma og pappa på hytta, de dro i totiden. Å, så stille det ble her etterpå da,men godt også he, he. Har solt meg litt, ordnet inne, i stad klippet jeg kanten på gresset ved gjerdet. Og så lå jeg litt ute nå og leste, deilig, men var litt mygg der, så har gått inn nå. Ellers har jeg holdt på på rommet til Tobias noen dager, ryddet i leker, kastet litt etc, så nå er det orden der :-) På søndag var vi en tur hos mamma og pappa og hørte hvordan de hadde hatt det i St. Petersburg. På lørdag var først foreldrene til Kjetil her, så kom det et vennepar med ungene sine. I morgen og fredag har jeg hele dagen for meg selv :-) Skal sole meg og rydde og ordne. På fredag når Kjetil er ferdig på jobb drar vi også på hytta. Ønsker dere en fin kveld :-)

5 kommentarer:

Tussaluso sa...

Ja, det er herligt med sommer og varme igjen ja. Så herligt å få nokre dagar for seg sjølv uten barn. Kunne tenkt meg nokre slik sjølv, og fått orden på huset og ryddet i skuffer og skap som eg ellers ikkje får tid til. Kos deg!

Prinsesse Elin sa...

Å er det ikke herlig. Jeg storkoser meg men det blir litt i det varmeste laget for denne flisa. På dagene eksisterer jeg og om kveldene lever jeg:O)

Kristins rede sa...

Synd vi ikke møttes, men jeg hadde litt å gjøre i forbindelse med bursdagsfeiring i dag. Handlet altfor mye på Unik hobby denne gangen.
Fortsatt god sommer!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Koseligt med familjen runt sig & gott när man blir själv & rutinerna kommer på plats.

Njut fin vädret☀

Prinsesse Elin sa...

♥ Dette er til deg:O)