onsdag, juli 29, 2009

Fra ferien. Del 3.










































































































Må vise noen bilder fra siste delen av ferien. Dro tilbake til Bodø med hurtigbåten søndag kveld og lånte hytta til tanten min til tirsdag da vi tok flyet hjem igjen på kvelden. Var i badeland på mandag og på besøk hos tanten min med søskenbarn. På tirsdag shoppet vi og besøkte farmor. Tanta og onkelen min har bygget på hytta litt og pusset den opp. Den er kjempe fin og viser noen bilder fra den. Begynte på jobb igjen på mandag. Åsa var i barnehagen og Tobias hos mamma og pappa. Hadde fri i går. I dag var jeg hjemme og ungene også for jeg har øyebetennelse. Var på legevakta i går og fikk fler dråper. Tobias fikk det i begynnelsen av ferien, så Åsa på slutten. Skal på jobb i morgen. Ungene sover hos mamma og pappa og drar på hytta med de i morgen og vi etter på fredag. Ha en fin onsdags kveld :-)

3 kommentarer:

Guttemamma sa...

Så mye fint på den hytta....og badelandet ser jo topp ut!! Gode minner å ta med seg inn i høsten, som virker å være her alt faktisk...
klem

Lillan sa...

så herlige feriebilder du deler! :)
Ønsker deg også ei flott helg!!
Her pøser regnet ned...men må ærlig innrømme at jeg er typen som synes det er koselig:) alt har sin sjarm:)
GOD HELG

Lillan

Synnøve. sa...

En nydelig flott hytte det der. Gull vet for dere tenker eg.
Trisst at ferien er over for denne gang. Men det kommer flere hihi....
Ha nå ei knakende go söndag. Nyt den.
Klems Synne.