mandag, juli 06, 2009

Sommerferie!









Nå er det endelig sommerferie! I dag har vi vært en tur i sverige og spiste middag på Mc Donalds. I går hentet vi ungene som hadde sovet hos mamma og pappa og der var søskenbarnet mitt, med mann og barn på besøk. På lørdag hadde vi vorspiel, og så var vi på konsert på Hallelujah gutta og The September When. Og Hallelujah gutta var super bra! Sist uke var det så varmt, så på tirsdag hadde jeg fri og jeg og ungene var på stranda og det var vi resten av uka etter middag. Deilig i vannet. Men nå har vi fått litt regnvær igjen. Men, men. Deilig med ferie uansett! Ha en fin mandags kveld :-)

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Hei der.
Godt med ferie nå.
Men eg må inrömme at eg er gla det kom litt kjöligere vär og regn nå.

Ser du värt på Festningskonserten...
Det var trökk der hörte eg.
Håper eg får mulighet å gå neste år.
Ha nå ei flott uke.
Klems Synne.

Marthe sa...

kordan lagde du di jordbæran med sjokolade?