fredag, september 23, 2011

Endelig fredag!




Ja, nå er det endelig fredag. Det skal bli godt med helg nå. Har vært en lang og aktiv uke, men i dag skinner solen :-) Har bare en bil om dagen for den andre er under reparasjon av Kjetil og vi venter på noen deler. Derfor har jeg vært på jobb fem på åtte hver dag, unntatt tirsdag. Så har Kjetil levert ungene. Mamma har også vært til hjelp ved henting på ettermiddagen. I går fikk jeg støvsuget og ryddet litt før jeg var på zumba :-)




På onsdag var Kjetil og Tobias på fotball trening og mamma kjørte Åsa på dans. Senere på kvelden fikk jeg trent litt zumba og styrke hjemme. På tirsdag hadde jeg fri og Åsa skulle være hjemme med meg. Vi sov til ni og klokka ti hentet mamma oss og vi dro på senteret. Handlet litt og gikk på kafe før vi hentet Tobias på skolen klokka et. Etter middagen var vi en tur i butikker igjen for Kjetil og Tobias måtte ha seg nye inne treningssko.




På mandag var jeg på zumba samtidig som Tobias var på teater trening. Det er rett ved siden av hverandre og begge er fra kvart over seks til kvart over syv. Så det passet bra!




I helga er det Marken og tivoli her i byen, så tror det blir en tur dit i ettermiddag. I morgen er det den siste fotball treningen for Tobias for i år, og på kvelden skal jeg på fest, på 9. klasse reunion! Det er 20 år siden vi gikk ut av 9. klasse! Gruer meg litt, men det blir nok gøy også.


Ønsker dere en fin helg :-)

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Takk for koselige kommentarer på bloggen min :)
Ser ut som dere har hatt en aktiv uke og da er det godt når fredagen er her...
Kos dere og GOD HELG!
Klem May Helen

ELIN sa...

Innom for å ønske deg en riktig god helg med Marken og reunions fest. Det blir sikkert gøy! Klemmmer fra Elin