tirsdag, september 27, 2011

Hjemme med sykt barn i dag :-)


I dag har jeg fri og Åsa er syk og er hjemme med meg. Jeg var hjemme fra jobb i går for Åsa var syk da også. Feber og sandpapir i halsen når hun hoster og i dag er det egentlig litt verre. Men vi får se ann i morgen, så får vi vurdere lege da. Så jeg prøver å gjøre litt innimellom her, men hun er veldig kosete og klengete når hun er syk. I natt har jeg sovet hos henne for hun har vært veldig urolig i natt og mye våken.
På lørdag var jeg på 9. klasse reunion. Møtte hos ei venninne klokka fire for å drikke litt vin, så møtte vi opp klokka seks. Det var kjempe gøy! Vi fikk tapas og satt klassevis når vi spiste. Har ikke vært på så morsom fest på lenge, men alle var i hundre hele tiden he, he. Danset mye og var hjemme rundt halv fire. På søndag var jeg ikke i form og tok litt tid før jeg kom meg opp ja. Men blir dessverre ødelagt i nakken etter slike fester og har slitt litt med nakken siden sommerferien, så i dag skal jeg bestille time hos massør. Men det var verdt det å være litt ødelagt på søndag da :-)
I dag skinner sola :-) Ønsker dere en fin dag :-)

2 kommentarer:

Anaruh sa...

Takk for det! Og god bedring til dere også :)

ELIN sa...

Usj, kjedelig med sykdom. Ønsker henne masse god bedring! Moro å høre at festen på lørdag ble vellykket da! ha en fin dag! Klemmer fra Elin