onsdag, september 07, 2011

Storm i natt.


Hallo onsdag!
I går kveld og i natt tror jeg det har vært storm ute. Hørte at det blåste skikkelig ute i går kveld og regnet plasket på vinduet. Hørte et dunk ute og tittet ut og det var sykkelen til Tobias som hadde blåst over ende. Da er det koselig å ligge under et varmt teppe inne på sofaen :-) Og krype under dyna og høre på uværet ute. Elsker sånne høst stormer!
Eller er det en travel uke her i gården. På mandag var det p dag i barnehagen så Åsa var hos mamma og pappa. Jeg jobbet til klokka seks. Tobias og Åsa fikk middag der. Kjetil hadde kamp med guttene, men Tobias måtte stå over for det var første gangen på teater. Så han ble kjørt til jobben min litt før seks, så gikk han og jeg på teater som han skal begynne på for der var det foreldre møte også. Så litt over syv fikk vi hentet Åsa og vi kom oss hjem og Kjetil kom fra kamp. Så det ble en lang dag.
I går jobbet jeg, men kryss i taket så var det ingen aktiviteter på planen etter middag. Jeg fikk trent etter en dvd her hjemme og så gikk Kjetil til en nabo borti veien for å se på landskamp. I dag begynner jeg seint og jobber til seks. Mamma henter Åsa i barnehagen og gir henne middag og blir med henne på dans klokka fem, for guttene skal på fotball trening. Og i morgen er det foreldremøte på skolen, så mamma og pappa må være barnevakt her. Noen ganger vet jeg ikke hva jeg skulle gjort uten mamma og pappa for å få hverdags kabalen til å gå opp! Foreldrene til Kjetil bor på Årnes og jobber i Oslo, så det er ikke bare for dem å ta seg en tur å se etter ungene en time eller to heller. Ja, ja, håper neste uke blir roligere he, he. Nå skal jeg rydde litt før jeg skal på jobb.
Ønsker dere en fin dag og kom over disse ordene i dag: DU har makten til å ta ansvar for DITT liv, DINE handlinger og DIN egen lykke.
KLEM

Ingen kommentarer: