søndag, mars 11, 2012

Cupcakes, jobbing, og en solfylt søndag.











I dag har det vært en fin dag. Kjempe fint vær, sol og varmt. Jeg fikk sovmorgon i dag som svenskene sier. Så satt vi i sola og koste oss. Ungene fant frem syklene og syklet litt, og Kjetil beveget seg ned i veien. Så dro vi på middag hos mamma og pappa, der broren min, kjæresten hans og mormor var :-) En fin dag :-) Så kom en kompis med bilen sin som Kjetil skal låne for det er automatgir på den, så får Kjetil prøve seg på jobb i morgen.
I går jobbet jeg, var ferdig klokka tre. Så handlet jeg, og så bakte vi oreo cupcakes. De ble veldig gode :-) Så lage vi pizza og koste oss :-) Etter at ungene var i seng så Kjetil og jeg på Jegerne 2 på dvd. Nå er det litt mer avslapning her før senga og en ny uke i morgen :-)

2 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Innom for å ønske deg en riktig fin fin ny uke ;)
Herlige vårtegn bilder hos deg, årets første sykkeltur??
Klem, Monica

ELIN sa...

så deilig med fint vårvær, og de cupcaksene så veldig gode ut :) Ønsker deg en ny fin uke. Klemmer fra Elin