søndag, mars 18, 2012

Ny mobil og overnatting.






Hei, så er det søndagskveld igjen etter en aktiv helg. Sitter og slapper av og leser blogger og ser litt på erobreren. I natt har Tobias hatt en kompis på overnatting for første gang. De våknet tidlig i dag, Kjetil tror han hørte dem i syv tiden og jeg hørte dem kvart over åtte , for da begynte de å spille fotball i gangen. Åsa lå mellom oss, så hun våknet også da. Det ble sol i dag her og ganske varmt. Har sittet i sola, ungene har vært ute. Har vasket bilen inni og utenpå og vasket klær. Martin ble hentet halv fire, og da ble Tobias med dit, og jeg hentet han halv seks. Da var han super sliten, og la seg i senga for å slappe av og sovnet for kvelden he, he. Tar på å ha overnattingsbesøk. Jeg jogget meg en tur, mens Åsa så på barnetv. I går var det håndballcup i Gruehallen. De vant en kamp, tapte en og en ble uavgjort. Så spiste vi kebab og hamburger som vi bestilte og så på tv. Guttene så på keeperen til Liverpool i senga. Kjetil og jeg så på "jeg fatter ikke hvordan hun får det til". Jeg har lest boka, så filmen var litt annerledes og er nok en jente film he, he. Men den var sånne passe bra. Og så har jeg kjøpt meg ny mobil, nokia windows telefon :-) Veldig fornøyd med den :-) Nå skal jeg slappe av litt før jeg tar kvelden :-)

Ingen kommentarer: