onsdag, mars 14, 2012

Sol og hestehov :-)





God kveld i stua :-) Sola skinner hver eneste dag, og jeg har fått dilla på God morgen sangen til Vinni og går og nynner på den inni meg hele tiden he, he. I dag begynte jeg halv tolv og var på massasje av nakken først. Det er godt vondt, men var egentlig ganske vondt noen steder i dag. Men vondt skal vondt fordrive. Så jobbet jeg til klokka seks. Åsa har vært i lavoen med barnehagen i dag og hadde med hestehov hjem. Det ble hestehov i to eggeglass og i en ny kopp som jeg kjøpte på europris i dag. Synes den var så gul og fin. I går hadde jeg fri. Var først og trente. Så støvsugde jeg, vasket klær etc her hjemme og fikk en halvtime i sola før jeg hentet Tobias. Da kjørte vi rundt og delte ut bursdags innbydelser til bursdagen hans, handlet etc. I går kveld var jeg på perfect home party hos en venninne. De har jo så mye fint :-) Kjetil jobber om dagen, men beinet er mere hovent nå og gjør ganske vondt, så han sitter nok ikke så rolig som han burde nei. Nå skal jeg lese litt blogger og ta en tidlig kveld. Ha en fin kveld og natt :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

Så herlig med litt vårgult :) Klemmer fra Elin