torsdag, mars 07, 2013

Happy torsdag :-)


Hei, torsdag alt og snart helg. Uka går i et rasende tempo! I dag er det akedag fra klokka fem for klassen til Tobias. Blir grilling av pølser også. Åsa dropper dansingen for å være med på det. Så skal jeg prøve meg på zumba senere i kveld. I går hadde Tobias sin første utetrening på fotballen. Men heldigvis var det et par varmegrader. Åsa hadde nesten vært ute hele dagen i barnehagen og sovnet på sofaen etter middag. Men jeg klarte å vekke henne til Fantorangen :-) På tirsdag hadde jeg fri. Da var jeg først på treningsstudio og trente styrke, og syklet litt i rolig tempo, siden jeg ikke er i hundre enda. Så tok jeg litt sol. Så ryddet jeg på Åsa sitt rom etc. På kvelden var det den siste skikarusellen for i år. Mamma og pappa var også med, for Kjetil kunne ikke siden han skulle på fotball trenermøte. Jeg gikk to smårunder med Åsa. Og deilig temperatur og luft ute den kvelden :-) Ønsker dere en flott torsdag :-)

1 kommentar:

ELIN sa...

God torsdag ønskes deg! Klem