tirsdag, mars 12, 2013

Sol og slalomhelg :-)



Hei, og god tirsdag morgen :-) I dag har jeg fri, og sitter og koser meg med kaffe. Har kjørt ungene på skolen og i barnehagen. Skal ta det med ro i dag, for var hjemme fra jobb i går med vondt i hodet og nakken. Ikke noe godt. Skal heldigvis til massasjeterapeuten i morgen. På lørdag dro vi alle sammen til Valfjället i Sverige og stod slalom. Fikk låne av noen venner til Åsa og vi andre leide der. Kjetil og jeg hadde for mange år siden, me det har blitt kastet. Ungene hadde aldri kjørt slalom før, men de lærte det med gang. Vi kjørte i tre timer og alle kunne egentlig tenkt seg mer he, he. Det snødde når vi stod opp på lørdag, men slutte på vei til Sverige. På kvelden var vi to års bursdag til dattera til et vennepar :)  På søndag slappet vi bare av hjemme. Jeg satt i sola, ungene hadde noen venner på besøk, Kjetil og jeg gikk en tur og Kjetil satt opp skoskapet. En fin helg med masse sol :-) Ønsker dere en fin tirsdag :-)

Ingen kommentarer: