mandag, april 06, 2009

Litt mer Påskepynt :-)







Må vise frem litt mer Påske pynt. Tobias har laget dette hengende egget i barnehagen. Og Åsa har malt en potte og sådd karse oppi. Det andre syltetøy glasset der med gul maling på, lagde Tobias da han var to år. Til å ha lys oppi :-) Er på jobb nå, jobber til seks i dag, så er det Påske ferie. Kjetil er på jobb og ungene er hos mamma og pappa. Hadde en lang formiddag hjemme, for jeg begynte ikke før halv tolv i dag. På lørdag var jeg og Kjetil en tur ute på byen med noen venner, så ungene sov hos mamma og pappa. Litt sliten i går ja, merker at man ikke er ute så ofte lenger he, he. Fikk ørrett middag hos mamma og pappa. Og før det så fikk jeg nesten en time i sola! Det var godt. Så dro Kjetil på fotball kamp og KIL vant! I morgen skal vi pakke, vaske klær etc. På onsdag drar vi på hytta :-) Det er sol ute nå, så ungene har det nok fint. Ha en fortsatt fin påske til dere alle :-)

10 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Når jeg skriver dette er det bare litt over 3 timer til du tar påskeferie....det har aldri vært så nære som akkurat nå! Kos deg med ferie. Det gjør jeg. Jeg NYYYYYYTER den for alt den er verd.
Klem fra Elin:O)

Photo-Me-Life sa...

Takk for det. Ha en superduper påske:)

Fru Fjeldhammer sa...

Så mye koselig pynt her da du...
God påske til deg og dine!
klem

Synnøve. sa...

Hei.
Deiligt med påskeferie.
Skal dere väre hjemme? Her blir vi hjemme og nyter fritiden.
Så kosligt det er med pynt som barna har lagd.

Det var bra at KIL vannt. Håper dem spiller bra nå i sesongen.
Ha nå ei god påske om vi ikkje ses på bloggen.
Klems Synne.

Sommerlyst sa...

God påske til deg! Masse koselig og sjamrerende påskepynt her!

Klem M

Ann-Cathrin sa...

Så herlig påskepynt! God påske til deg:)

Lillan sa...

heisann!
her oser det påske ja:)) tusen takk for kommentar i min blogg! Kose deg videre i påska:) påska begynner for meg imorra den:) Ikveld er det ut på godterijakt (fylle eggene). Påskeklem fra Lillan

ChatrinesLiving sa...

Hærlig!

Fortsatt fin Påske til deg og dine!
Stor klem fra Chatrine:)

supermamma sa...

Tusen takk for tips om akupunktur for nakken. Har noen tanker om å kontakte en sånn nakkeklinikk og høre om de kan hjelpe meg litt. :D
Ønsker deg og dine en super god påske.
Klem.

LIVS LYST sa...

Søte kaniner!!
Ha en fin påske fortsatt.

Hilsen Ljo