onsdag, april 01, 2009

Snart Påske :-)


Nå som det snart er Påske har jeg funnet fram noen kyllinger :-) dårlig bilde tatt med mobilen for kamera er tomt for batteri. På mandag var jeg på legevakta med Åsa og hun hadde også streptokokker. Så nå går vi alle tre på penicillin og har vært hjemme i tre dager. Men nå er vi bedre, så det blir nok jobb og barnehage i morgen. Skal jobbe i morgen, sein vakt fredag og på dagen lørdag, og seinvakt mandag og så er det påskeferie :-) Håper på sol, så ansiktet kan få litt freiner :-) Skal på hytta og regner også med at det fortsatt er mye snø der, men godt å komme hjem og se at det har minket på snøen her da! Ha en fin onsdags kveld :-)

4 kommentarer:

Ninas Interiør sa...

Takk for hyggelig kommentar til bloggen min! Så fin klokke du har, forresten! Maken til min...

Ha en fin dag!

Hilsen Nina

Hulda sa...

Jeg bor i Harstad, men det er jo ikke langt til Lofoten herfra. Vet at Svolvær har en butikk som selger GG. Den heter noe med kjøkken i navnet, men husker ikke helt. Du ser den iallefall når du kommer dit, det er ikke stort der. I Svolvær er det også en butikk som heter Arntines Shabby Chic. Veldig mye fint! Både nytt og brukt. Ellers er jeg ikke så kjent i Lofoten at jeg vet om butikker, men du finner sikkert noen fine. Husker forresten at det var et Lysstøperi et sted, men husker ikke hvor. Du får søke på nettet og se. :)

Anna Lisa sa...

Kjekt og koselig å pynte til påske.
Håpa lille Åsa er frisk igjen.
Ønska deg fin dag vidare.
klem

Christina sa...

Hei

Ønsker deg å en hærlig påske!
Kos dere masse!

Så fin & fargerik blogg du har,koselig!Her kommer jeg gjærne igjen..

Klem C