mandag, september 21, 2009

Hyttetur :-)
















I helga har vi vært på hytta. På lørdag hadde vi knall fint vær, sol og blå himmel. Da beiset vi hytta, til og med Tobias og Åsa hjalp til å beise! Ble litt klin noen ganger, men,men...he, he.På søndag var det ikke sol og litt kaldere, men vi koste oss allikevel. Vi tegnet og ungene baset i sengene etc, mens pappa og Kjetil beiset ferdig. I dag har jeg vært på jobb fra 1130 til 1800. Og i morgen har jeg ikke fri,men skal jobbe. Men det går nok bra. Snart blir rekkehuset lagt ut for salg også, og det blir spennende! Ønsker dere en fin kveld :-)

2 kommentarer:

Kristins rede sa...

Ny farge? Stilig. Det er alltid kos på hytta. Ha en flott uke!

Synnøve. sa...

Hei og godmorgen.
Håper det går greit med salget av rekkehuset.

Å väre på hytta er kos kan eg tru.
Eg får litt sån vinterfölelse og peiskos når eg tenker på hyttetur. Aner ikke hvorfor.

Idag skal eg ut og plukke litt tyttebär har eg tenkt.
Skal möte nabojenta vid skulebussen og. Hun har litt lyst å bli med i skogen.

Nå får du og familjen ha ei flott tirsdag.
KLems Synne.